Naar de content

Upgrades – oktober 2021

26 oktober 2021

Welke wijzigingen zijn in oktober 2021 doorgevoerd? Waar zitten de upgrades?

> BIBLIOTHEEK

In de bibliotheek kunnen standaard enquetes worden opgeslagen. De enquetes in de bibliotheek zijn nu ook te dupliceren.

> CORRESPONDENTIE

E-mails worden verstuurd vanuit een no-reply e-mailadres van Cobee. Cobee is niet voor iedere bewoner, huurder of klant herkenbaar. We ontkomen er niet aan om de e-mails vanuit Cobee te blijven versturen. Maar als afzender wordt nu jouw klant naam – bedrijfsnaam – gebruikt. Wel zo herkenbaar voor de bewoner of huurder!

Is correspondentie verstuurd, dan wordt er een nette samenvattingspagina getoond. Deze samenvattingspagina heeft een update gekregen. Zo zie je welk(e) type(n) correspondentie je hebt verstuurd, op welke datum en naar welk adres.
Heb je correspondentie ingepland om te verzenden in de toekomst? Ingeplande correspondentie kan waar gewenst en/of nodig door jullie zelf worden verwijderd. Mag de ingeplande brief of e-mail toch nog niet de deur uit vanwege een aangepaste planning? Of staat er onjuiste informatie op de ingeplande brief of e-mail? De ingeplande correspondentie kan worden verwijderd. Verwijder je correspondentie waar eventuele kosten aan verbonden zitten? De kosten voor de verwijderde correspondentie komen uiteraard te vervallen. Dit wordt ook direct op de samenvattingspagina bijgewerkt.

> ADRESSEN

>> DOSSIER

Het dossier van een adres kom al worden gedownload. De download functie was echter alleen nog maar beschikbaar per adres. We hebben nu een functionaliteit beschikbaar gesteld waarbij je met een klik op de download knop de dossiers van alle adressen uit een project kunt downloaden. Handig!

Ook de bewoner of huurder kan zijn of haar dossier inzien via de persoonlijke informatiepagina. Ook voor de bewoner of huurder hebben we een download functionaliteit in het dossier ingebouwd. Is een project afgerond en worden bewoners of huurders geïnformeerd over afronding en sluiten van het project en de persoonlijke informatiepagina? Dan kunnen bewoners of huurders gewezen worden op de mogelijkheid zijn of haar dossier te downloaden voor bewaren van de gedeelde

> COMMUNICATIE

Wat hebben we gewijzigd in de modules die vallen onder het menu-item Communicatie?

In het algemeen voor deze menu-items: op de bewonerspagina en in de app wordt nu gebruik gemaakt van dezelfde iconen.

> CONTACTPERSONEN

De telefoonnummers van de contactpersonen worden nu weergegeven met een – streepje tussen het netnummer het overige gedeelte van het telefoonnummer. Dit maakt het telefoonnummer leesbaar.

Naast de contactgegevens en de functieomschrijving hebben we een extra veld toegevoegd. Dit veld kan gebruikt worden om de bereikbaarheid van de contactpersoon te omschrijven of om aan te geven met welke vragen je bij welke contactpersoon terecht kunt.

> PLANNING

Vrije dagen kunnen in een periode van – tot worden meegegeven. Hoeven niet alle werkdagen los te worden toegevoegd als vrije dag.

Heb je een duidelijke dagplanning gemaakt en is deze dagplanning ook van toepassing voor een of meerdere andere adressen, maar met een kleine wijziging in de planning of een andere startdatum? Dupliceer dan de dagplanning! Dagplanningen kunnen nu via Acties worden gedupliceerd.

Wijzigingen die worden gemaakt in de algemene balkenplanning moeten opgeslagen worden middels de knop Opslaan.

> EIGEN MODULE

Eigen module? Ja, een eigen module! Het is mogelijk om een eigen module aan te (laten) zetten. Deze eigen module kun je zelf een module naam geven. Bijvoorbeeld Meldingen. Onder deze module kunnen dan bepaalde belangrijke meldingen worden geplaatst.
De eigen module kent dezelfde programmering als de module Informatie. Er kunnen meerdere items worden gedeeld met verschillende adressen. Achter ieder item kan een tekst, afbeelding en/of video worden gedeeld.
Wil jij in een of meerdere projecten ook gebruik maken van de eigen module? Neem contact met ons op en wij zetten de eigen module voor je aan!

> OPNAME

Via het formulier element Foto kunnen er nu ook foto’s worden opgehaald vanuit jouw media op jouw telefoon of tablet. Staat er een formulier element Foto in het formulier? Dan heb je de keuze om een foto te maken met de camera of een foto te uploaden vanuit jouw mediabestanden.

> OPLEVERING

Sinds deze week staat onze nieuwste module, de oplevermodule live! Met de oplevermodule van Cobee kun je in de app opleverpunten toevoegen. Dit kan op adresniveau, maar dit kan ook voor een gemeenschappelijke of algemene ruimte als zijnde het trappenhuis. Aan het opleverpunt kan een verantwoordelijke worden gekoppeld. Een verantwoordelijke is degene die verantwoordelijk wordt gesteld voor correct opleveren van het aangemaakte opleverpunt. De verantwoordelijke kan het opleverpunt in Cobee markeren als te controleren. Is de controle akkoord bevonden, kan het opleverpunt worden afgehandeld. Zo heb je in een overzicht duidelijk welke opleverpunten zijn aangemaakt en nog openstaan tot uitvoering, welke opleverpunten gecontroleerd kunnen worden en wat is afgehandeld. Wel zo duidelijk!
Benieuwd naar de oplevermodule van Cobee? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij verzorgen vrijblijvend een demonstratie van deze module.

> KEUZE

Nog maar een paar weken, en dan komt de nieuwe keuze module live!
Benieuwd? Houd je e-mail in de gaten!


Hulp nodig?

Vragen over de upgrades? Of kom je er niet helemaal uit en/of heb je hulp nodig? Bel of mail ons dan gerust!

Contact opnemen

Bekijk ook

7 tips: zo schrijf je een doeltreffende bewonersbrief

16 februari 2024

Update – 2024.1

29 februari 2024