Online én offline communiceren
Naast het tonen van de digitale informatie via de tool, biedt Cobee de mogelijkheid om bewoners te informeren via SMS, brief en/of mail. Kortom; op de manier zoals de bewoner het wenst.
Als opdrachtgever of aannemer wilt u dat een project (kosten)efficiënt, volgens planning en naar tevredenheid van alle betrokken partijen verloopt. Optimale communicatie tussen opdrachtgever, aannemer en bewoner zijn hiervoor cruciaal. Bekijk hier een greep uit de voordelen die de modules van Cobee u te bieden heeft op het gebied van projectbeheer en bewonerscommunicatie.
Naast het tonen van de digitale informatie via de tool, biedt Cobee de mogelijkheid om bewoners te informeren via SMS, brief en/of mail. Kortom; op de manier zoals de bewoner het wenst.
De aannemer zet snel en eenvoudig een balkenplanning in Cobee die vertaald wordt naar een dagplanning per adres. De bewoner ziet vervolgens exact welke werkzaamheden er per dag worden uitgevoerd.
Bewoners hebben altijd en overal toegang tot zowel algemene projectinformatie als gedetailleerde informatie over de werkzaamheden. Wat gebeurt er precies? Hoe lang duurt dit? En bij wie kan ik terecht voor eventuele vragen?
Cobee is interactief. Dit betekent dat bewoners, aannemers en opdrachtgevers eenvoudig met elkaar in contact kunnen komen via bijvoorbeeld de chatmodule. Zo blijft niemand langer dan nodig met eventuele onduidelijkheden zitten.
Met Cobee beschikt u over een uitgebreide database met informatieteksten. Als aannemer kunt u deze database zelf aanvullen waardoor het toevoegen van informatieteksten steeds sneller zal verlopen.
Met Cobee stelt u razendsnel brieven op maat samen. Met één druk op de knop worden de brieven per adres gepersonaliseerd gegenereerd, full-color gedrukt op uw eigen briefpapier, gevouwen, voorzien van een enveloppe met uw logo, gefrankeerd en verstuurd. 100 brieven verstuurt u met gemak in maximaal 10 minuten.
De bewoners kunnen via Cobee alle medewerkers bekijken die bij het project betrokken zijn. Dit resulteert in een stukje herkenbaarheid en komen de bewoners niet voor verrassingen te staan.
Heeft u nieuws te melden? Plaats het nieuwsbericht op de bewonerspagina en/of verstuur het nieuwsbericht per post of mail. Gebruikt u de app? Dan ontvangen de bewoners direct een push-bericht op hun telefoon of tablet.
Alles in uw eigen huisstijl? Bewoners laten inloggen vanaf uw eigen website? Dit is met Cobee geen enkel probleem. Wel zo gemakkelijk voor de bewoners!
Met Cobee peilt u tussentijds heel eenvoudig de tevredenheid van de bewoners. Zo kunt u, indien nodig, uw project tijdig bijsturen.
Als aannemer kunt u zelf bepalen welke informatie bewoners kunnen zien. Die informatiepagina’s zijn geheel in uw eigen huisstijl te stylen. Wel zo herkenbaar en duidelijk!
Via de afsprakenmodule kunt u gemakkelijk afspraken plannen met bewoners. Doordat zij zelf de dag en tijd van hun voorkeur kunnen kiezen verhoogt u de klanttevredenheid.
U laat bewoners snel en simpel via de automatisch ingeladen kaart de routing van het project bekijken.
Via Cobee kunt u uw opdrachtgever uitnodigen voor een project. Deze opdrachtgever kan het project accepteren en afhankelijk van de rechten die u deze geeft kan uw opdrachtgever dit project inzien of tevens bewerken en/of communiceren met de bewoners.
Dankzij de verschillende indicatoren weten de bewoners met Cobee altijd precies hoeveel geluids- en/of stofoverlast zij kunnen verwachten tijdens de uitvoering van de geplande werkzaamheden.
Behoefte aan meer informatie over bewonerscommunicatie in het algemeen of Cobee in het bijzonder? Neem dan contact op via info@cobee.nl, bel met 085 303 81 68 of vraag direct een vrijblijvende demonstratie aan.
Vraag demo aan